על מפגשי האמהות והתינוקות של ‘לשבת לקום’ …

לשבת לקום - מפגשי אמהות ותינוקות בעמק

לא יאמן…וכמעט כמעט חלפה לה שנה… שנה מאז החלו מפגשי האמהות והתינוקות בכפר יהושע.

מזה שנים רבות, בנוסף לעבודה השוטפת במכונים להתפתחות הילד, אני מעבירה סדנאות להורים ותינוקות במסגרות שונות, וחיכיתי להזדמנות לצאת עם קונספט אחר. רב תחומי. שכן, התפתחות התינוק כל כך מגוונת. להתייחס רק להתפתחותו המוטורית זה..איך לומר… לא מספיק עבורי.

אז סיימתי את חלק הלימודים העיוניים של התואר השני בתכנית הבינתחותית בהתפתחות הילד, ומצויידת בכלים רבים וטובים התפניתי לתכנן ולגבש קונספט – בנוסף למפגשים אותם אני מעבירה, בנושאים מגוונים ביותר, מתארחים (המון) אנשי אורח. אבל – רק אנשי מקצוע התפתחותיים, שאכן עובדים במכונים להתפתחות הילד ולהם רשיון טיפולי ממשרד הבריאות.

המפגשים רצים באופן שוטף, כל חודש מתגבשת תכנית חודשית, עם הרבה גמישות לצרכי האמהות, והנושאים הבוערים של האמהות שנמצאות במפגשים. זוהי קבוצה פתוחה – ניתן לבוא ולהצטרף מתי שמתאים, ולא- אין קנסות על אי הגעה – הרי כולנו אמהות, מה לעשות שכשאת אמא, קשה לתכן תכניות ויש המון בלת”מים???

אנחנו מתארחות במקום קסום – ‘משק 25’ היא חנות ייחודית ומקסימה, בלב כפר יהושע. ותודה רבה לדנה יריב, בעלת החנות, תודה רבה על הארוח, כיף לנו אצלך מאוד… שווה גם בלי תינוקות לקפוץ לחנות הזו- שילוב של מתנות יפות, דברים מיוחדים לבית, מוצרים תוצרת העמק ואפילו תכשיטים.

זו גם הזדמנות נהדרת לומר תודה. תודה גדולה לכל האמהות שבחרו לבוא למפגשים! אלו שבאו בתחילת הדרך, וכבר שבו לעבודה, אלו שמגיעות מידי פעם, כשבא להן ומתאים, ואלו שמגיעות חודשים על חודשים, מקרוב ומרחוק (וממש מרחוק) אפילו שזהו לפעמים הילד השלישי שלהם – נראה לי שנוצר פה משהו מיוחד.

אני כמובן נהנית מכל רגע. נהנית לאפות עוגות למפגשים, לשוחח עם האמהות לפני ואחרי המפגש, ובמהלך השבוע, לקבל תמונות מרגשות למייל /לטלפון –  ככה כי בא להן לשתף אותי. אני מתרגשת ומעריכה את האמון והחברות האמיתית שנוצרה פה. תודה לכן..

ולא, לא תראו פה תמונות של אמהות מחייכות עם התינוקות, ולא תראו פה את התינוקות על המזרונים. האמהות באות למפגשים כדי להנות, לקבל כלים נוספים וידע מקצועי, ולא כדי להיות פוסטר של הפעילות הזו.

אם כבר- אז זה הפוסטר:

דף לשבת לקום

לכל היותר אני מפרסמת תמונה של העוגה שנבחרה למפגש – למשל אלו: עוגה טובה ועוגיות בריאות:

19.5.13

הזדמנות לכתוב גם תודה למשפחה שלי: התכנית הזו גוזלת ממני הרבה זמן ופניות, ואתם מאפשרים לי להתפנות לכך…ואני מעריכה זאת מאוד… סליחה בעלי האהוב וסליחה ילדים- אמא עסוקה ויושבת על המחשב כל כך הרבה. אני כבר מרגישה שחל שיפור בנושא, ואני ממשיכה להשתכלל ו’לשרוף’ פחות שעות מסך.  

תודה אחרונה וענקית לאחותי הגדולה הדס פישמן על האתר המקסים שמתפתח לו כל הזמן.. 

ומה בשבוע הבא? בשבוע הבא, ביום א’ בבוקר- 14.7.13,  תתארח אצלנו דקלה ברק. הנושא- מפגש בנושא הנקה. דקלה ברק היא יועצת הנקה מוסמכת ומרפאה בעיסוק התפתחותית. יהיה מעניין ומעשיר. ניתן לבוא בכל אופציה- עם התינוק, בלעדיו, באופן חד פעמי…. כדאי לתאם איתי מראש, ליתר ביטחון.

פרטים נוספים על המפגשים: התכנית החודשית מפורסמת מראש וניתן לקבל אותה דרך המייל, ניתן לשלוח לי מייל ל- [email protected] או להתקשר 0523779518.

שימו לב שאני מעדכנת על שינויים במייל או בדף הפייסבוק שלי- פה.

ועד הפוסט הבא, להתראות, גליה.

4 תגובות בנושא “על מפגשי האמהות והתינוקות של ‘לשבת לקום’ …

  1. limor

    גליה יקירה, שמחה שהכרנו ולהיות חלק מהמפגשים, תודה רבה על התמיכה מקרוב ומרחוק והמענה המהיר לכל שאלה או תהייה…. ממליצה לכל אמא בעמק להצטרף לחוויה! גליה- השם והאגדה! ממש כך….

  2. פינגבאק: ספרים רבותיי ספרים! או- למה חשוב לספר סיפורים ? פוסט אורח | לשבת לקום פיזיותרפיה התפתחותית בעמק

  3. פינגבאק: ספרים רבותיי ספרים! או- למה חשוב לספר סיפורים ? פוסט אורח | My great WordPress blog

  4. פינגבאק: עגלות לתינוקות שמאפשרת פעילות מוטורית מותאמת

נהנתם מהפוסט? רוצים לשאול או להעיר? מוזמנים פה בתגובות!